Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с гаснене в движение при висока скорост 156 2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с гаснене в движение при висока скорост 156 2.4 JTD

    Колеги, имам следния проблем с колата от подписа. При движение по магистрала с над 150-160 км/ч продължително време (различно но около 10-20 мин) светва червената дюза колата изгасва и не иска да пали. Изчаквам половин - 1 минута и си пали обаче настъпя ли я пак над 150 за повече от няколко секунди и пак същата история. Държа да отбележа че по двулентовите пътища където за кратко при изпреварне стига 160-170 нямам проблеми, явно че продължителното натоварване води до това. Четох си грешката с Фиат Еку скан-а и ми излезе Fuel Rail pressure, че е High.. Та това налягане в рейла, което се дъни на какво може да се дължи? Регулатор? Дюзи? И от къде да започна с проверката, кое е най-вероятното?
    Благодаря ви предварително!
    Last edited by ReLeFNIQ; d.m.y г., 13:32.
    AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
    Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
    AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

  • #2
    нафтовата помпа с ниско налягане(до резервоара) най-вероятно ще даде фира скоро време
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD '99

    Comment


    • #3
      А дали трябва да я чакам да даде фира или мога да разбера че е от нея по някакъв начин различен от тоя да я сменя? Диагностика или ..?
      AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
      Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
      AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

      Comment


      • #4
        Аз не бих бил толкова сигурен, че е помпа ниско налягане. Дори и да се почне от нея, да се мине през датчик на рейката...в по-голямата част от случаите се оказва, че е помпа високо налягане в крайна сметка
        Та отговорът на въпроса е ДИАГНОСТИКА.
        Има поне 4-5 подобни теми, пускани за това гаснене в движение.
        КОлега, обади се най-добре на Иво-Пининфарина.
        Last edited by trustworthy; d.m.y г., 14:14.
        _______
        146 JTD - ex
        Renault Megane II 1.5 dci - ex

        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

        Comment


        • #5
          Колега по твоя проблем имаше писано скоро, така че потърси само темата.
          Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
          Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
          Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
          Alfa Romeo 156, 2.0TS

          Comment


          • #6
            Да колега знам че имаше писано, обаче моя проблем не е точно такъв. Защото това се случва само като мине определено време, а не като и дам гас до долу на която и да е предавка...А и се случва само на 5-та след 150-160..
            Благодаря за мненията ви
            AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
            Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
            AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

            Comment


            • #7
              Започни от това да замериш налягането и дебита на помпата в резервоара. По принцип това замерване се прави след горивният филтър, затова ако е малък дебита и налягането първо ще смениш филтъра. Ако след смяната отново не е както трябва ще се наложи да свалиш помпата и да погледнеш ако има цедка да не е запушена с мизерия. Само ще ти кажа, че ако филтъра или цедката правят проблем в скоро време ще изгори помпата в резервоара, помпата за високо налягане и тя ще даде фира от това, че остава на сухо..................
              Няма да си първият който е минал по този път.

              Comment


              • #8
                И мойта гаснеше така при около 160 след като светваше червената дюза и ми обясниха че това гаснене всъщност е авариен режим на мотора, причинен от свръх налягане турбото вследствие от блокиралата му геометрия.Смених и се оправи Но при мен геснеше и при около 4000 оборота на по ниските предавки...
                Alfa Romeo 156 2.4jtd

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                  Започни от това да замериш налягането и дебита на помпата в резервоара. По принцип това замерване се прави след горивният филтър, затова ако е малък дебита и налягането първо ще смениш филтъра. Ако след смяната отново не е както трябва ще се наложи да свалиш помпата и да погледнеш ако има цедка да не е запушена с мизерия. Само ще ти кажа, че ако филтъра или цедката правят проблем в скоро време ще изгори помпата в резервоара, помпата за високо налягане и тя ще даде фира от това, че остава на сухо..................
                  Няма да си първият който е минал по този път.
                  Подкрепям мнението! Първо почни от простите неща, като в това да смениш горивния филтър и да махнеш мизерията, която 100% ще е доста около помпата...
                  Та това е от мен, виж пробвай и да но се разминеш по лекия начин!
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #10
                    Най-добре на читава диагностика. Питай колегите от Варна да те насочат къде да идеш, че да на стане късно и да се наложи да се бъркаш дълбоко.

                    Първоначално публикувано от Maco Покажи съобщение
                    И мойта гаснеше така при около 160 след като светваше червената дюза и ми обясниха че това гаснене всъщност е авариен режим на мотора, причинен от свръх налягане турбото вследствие от блокиралата му геометрия.Смених и се оправи Но при мен геснеше и при около 4000 оборота на по ниските предавки...
                    Колега какво си сменил, че нищо не се разбира? А за аварийния режим за който говориш- при него се прекъсва притока на гориво ако компресора ти пренадува (мисля беше 1.4 бара МАП датчика) и забива предницата, но не изгасва мотора- едвам върви колата, ама все пак върви. Гасненето говори за още някакъв проблем, който най-често е в горивната система при печките
                    Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 01:10.
                    Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                    Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                    Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                    Alfa Romeo 156, 2.0TS

                    Comment


                    • #11
                      Едно врме на един ситроен ставаше така, оказа се помпа за високото налягане...с времето проблема зачести и стана не само при натискане....пробвахме ремонт, но само новата помпа оправи проблема
                      156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                      OEM & Ventura Garage
                      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                      Comment


                      • #12
                        Днес правих диагностика в Алфа сервиза тук в Варна и засега главен заподозрян е регулатора. Ще сменим с друг и ще пробваме. Ще пиша резултата, а на всички отзовали се благодаря
                        AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                        Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                        AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                        Comment


                        • #13
                          Огромно "Мерси" на колегата Pininfarina че ми намери регулаторче, пробвахме и всичко си дойде на мястото, така че ако някой се сблъска с такъв проблем да знае - вероятен злосторник е Регулатора на помпата за високо налягане.
                          AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                          Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                          AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
                            Огромно "Мерси" на колегата Pininfarina че ми намери регулаторче, пробвахме и всичко си дойде на мястото, така че ако някой се сблъска с такъв проблем да знае - вероятен злосторник е Регулатора на помпата за високо налягане.


                            Сега настъпваш ли пак???

                            Comment


                            • #15
                              Еми да настъпвам я как иначе ще направя горното заключение.. Всичката газ 200-210 и няма проблеми
                              AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                              Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                              AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                              Comment

                              Working...
                              X